Ik ben Kim en werk voor Wijzijn als coördinator van het Odensehuis, een inloophuis voor mensen met beginnende geheugenproblematiek.
Ik ben op zoek voor het Odensehuis in Bergen op Zoom naar een vrijwilliger. We zijn een inloophuis voor mensen met geheugenklachten en eenzaamheid. Op dit moment zijn we op zoek naar iemand die wil bijdragen aan sociaal contact, een wandeling, of een potje biljarten of iets dergelijks. We zijn open op maandag en woensdag en donderdag. Zou jij iets willen bijdragen?
Wat wij bieden, een heel enthousiast team van 15 vrijwilligers, je staat er nooit alleen voor, we doen het samen. Je bent van harte welkom om eens langs te komen en de ontspannen sfeer te ervaren. De heerlijke koffie of thee staat klaar!
Groet, Kim Wirtz
[telefoonnummer verborgen]
Ik ben Kim en werk voor Wijzijn als coördinator van het Odensehuis, een inloophuis voor mensen met beginnende geheugenproblematiek.
Ik ben op zoek voor het Odensehuis in Bergen op Zoom naar een vrijwilliger. We zijn een inloophuis voor mensen met geheugenklachten en eenzaamheid. Op dit moment zijn we op zoek naar iemand die wil bijdragen aan sociaal contact, een wandeling, of een potje biljarten of iets dergelijks. We zijn open op maandag en woensdag en donderdag. Zou jij iets willen bijdragen?
Wat wij bieden, een heel enthousiast team van 15 vrijwilligers, je staat er nooit alleen voor, we doen het samen. Je bent van harte welkom om eens langs te komen en de ontspannen sfeer te ervaren. De heerlijke koffie of thee staat klaar!
Groet, Kim Wirtz
[telefoonnummer verborgen]
Praktische informatie
Tijd
Eenmalig 1 tot 1 uur
maandag
woensdag
donderdag
Het mag ook elke week of een aantal keer! Geef je voorkeur aan in je bericht!
Locatie
Bergen op Zoom
Bijzonderheden
Rolstoeltoegankelijk
Extra begeleiding mogelijk
Impact
Voor wie
Ouderen
Impactgebied
Belangenbehartiging & goede doelen
Sport & beweging
Sociaal & welzijn
Categorie
Gastvrijheid & horeca
Maatje, buddy & gezelschap
Creativiteit & muziek
Geplaatst door
Kim, WijZijn
95% profielsterkte
Over Kim
Hallo, Ik ben Kim en werk voor Wijzijn als coördinator van het Odensehuis en ouderenadviseur.
Ik ben regelmatig op zoek naar vrijwilligers die iets willen bijdragen aan mensen met dementie of een oudere. Dat kan echt van alles zijn. Schroom niet als je vragen hebt!
Deze vraag is gecheckt door de helpdesk
Kim is ingeschreven op NLvoorelkaar sinds 14-06-2022